【早買「棗」享受】22-11-2018

【早買「棗」享受】《煲湯》從來唔自私,有好嘢點會收收埋埋?今次為大家引入咗新嘢:中東椰棗!仲決定公開兩「棗」秘方,等大家可以... 更多內容 »

【秋冬將至 滋補有時 瑪卡必試】19-10-2018

【秋冬將至 滋補有時 瑪卡必試】提起瑪卡,好多人都以為淨係壯陽,專畀麻甩佬飲‥‥‥啱咗一半!其實,中醫講求陰陽調和,瑪卡就係... 更多內容 »

【蟲草花是不錯的代替品!】

成萬蚊一両冬蟲草,肉都赤埋?蟲草花是不錯的代替品!蟲草花乃近年新貴,營養價值比冬蟲草毫不遜色。而金蟲草亦是蟲草花中級數最高的... 更多內容 »

【女士凍齡恩物 養生黑杞子】

黑杞子,或稱黑枸杞,並非一般紅杞子的「黑色版」,而係生長於海拔3千米的半沙漠地帶,產量比珍貴蟲草更為罕有。黑杞子含有豐富「花... 更多內容 »

【杞】30-5-2016

【杞】杞子,或稱枸杞子,有明目、補肝腎的作用。加上味道甘甜,屬性平和,用於煲湯可稱百搭!除此之外,每晚臨瞓前空口食10粒,可... 更多內容 »

【人奶媽媽恩物】[通草 廣東王不留行 炒米茶]

【人奶媽媽恩物】- 通草 廣東王不留行 炒米茶凡有志於餵母乳的媽媽都會擔心奶量不足,現<煲湯>介紹一款簡單易煲、好飲又平安的... 更多內容 »